Douanedocumenten regelt u tegenwoordig gewoon van achter uw bureau

Bij een internationaal transport denkt u misschien pas als laatste aan de douanedocumenten. Dat is ook niet zo gek, want u wilt eerst zeker weten dat u een vervoerder heeft die uw spullen kan meenemen. Maar met douanezaken regelen moet u ook weer niet te lang wachten. Want als u te laat bent, betekent dat bijna automatisch een flinke vertraging op uw levertijd. En dat staat dan weer gelijk aan flink hogere kosten of ontevreden klanten. Kortom, er zijn redenen genoeg om op tijd aan de customs vragen te beginnen. Maar hoe doet u dat nou het meest efficiënt? Dat leggen we u hier graag uit.

Ziet u bij douanedocumenten ook wel eens door de bomen het bos niet meer? Niet zo gek. Want een transport naar Duitsland vraagt heel andere dingen dan een vervoer naar Amerika of Canada. Eigenlijk is douanezaken regelen voor geen transport hetzelfde. Dat komt omdat het afhankelijk is van de goederen die u wilt laten bezorgen en het land waar de spullen naartoe moeten. Want iedere douanedienst heeft zo zijn eigen regels, en daar kunt u maar beter aan voldoen. Want elke customs controleur, beter bekend als douanier, zorgt er anders voor dat uw goederen stil komen te staan aan de grens.douanedocumenten

Verdien geld met al uw douanedocumenten

Maar gelukkig is er een eenvoudige oplossing voor al uw douanedocumenten. Laat ze gewoon regelen door de grootste Nederlandse specialist. Dat is TTS Customs uit Hengelo. Daar zit namelijk een heel team van specialisten die alle internationale customs regels kent. En dus ook binnen enkele uren alle zaken voor u kan regelen. Douanezaken regelen was nog nooit zo gemakkelijk. En omdat ze zelf beschikken over een douane entrepot, kunnen ze zelfs kosten voor u besparen. Daar had u zelf misschien nog niet aan gedacht, maar ze leggen het graag aan u uit. Dat is namelijk wat ze het liefst doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *